När jag sålde Terentino för ett tag sedan, behållde jag hans utrustning. Den var tänkt till Dimmas nästa föl, men eftersom hon inte fick något denna sommar så ska jag nu sälja dom grejorna! 
 
   5000 lp (luftpengar)
Detta är en bra hoppsadel som har mjukt säte. Tillhörande stigbyglar,stigläder,sadelgjord och fluffig padd!
Schabraket på bilden säljes försej och kostar 100 lp (luftpengar)  SÅLD!!!
 
 300 lp (luftpengar)
Ett träns i ljust läder med pularnosgrimma och treddelat tränsbett!  SÅLD!!!
 
Grimma 50lp (luftpengar)         Grimmskaft 20lp (luftpengar)                  Regntäcke 1000 lp (luftpengar)
           SÅLD!                                            SÅLD!                                               SÅLD!
Komentera om ni vill köpa något!
 
// Jill

4 kommentarer

Lina

14 Aug 2014 10:01

Hejsan jag skulle vilja köpa den bruna hoppsadeln jag har letat runt på olika hästbloggar efter en brun hoppsadel men hittar ingen.
Kram:)

Svar: Okej, vi skickar sadeln med tillbehören och du skickar luftpengarna! =)
Tintin, Jill, Maria och Elin

Lina

14 Aug 2014 14:06

Tack:)

Lilly

14 Aug 2014 18:09

Jag köper gärna schabraket, täcket, grimman, grimmskaftet och tränset. Jag har en sadel i samma färg som tränset och skulle passa perfekt på min ena häst Karamell! (:

Svar: Okej, du skickar lp och vi skickar grejorna! =) //Jill
Tintin, Jill, Maria och Elin

Lilly

17 Aug 2014 13:50

Nu har ni era lp!

Svar: Bra=) Nu har du sakerna!
Tintin, Jill, Maria och Elin

Kommentera

Publiceras ej