Nu har jag beslutat mig för att sälja min älskade Pyret, detta pågrund av att jag inte har tid för denna fina tjej. Hon är ett shiresto, tre år gammal och under inridning. Pyret kan bli ledd, borstad, lyfta hovarna, bli longerad och tömkörd samt löshoppad på låg höjd. Hon söker någon som kan avsluta hennes inridning och sedan använda henne som dressyr eller skogshäst. Utrustning ingår ej. Kommentera om ni är intresserade och berätta vad ni har att erbjuda. Unghästvana krävs, då hon inte är en nybörjarhäst ännu. Troligtvis kommer hon att bli runt 185 cm i mankhöjd.
 
Namn: Mörkedens Pyret
 
Efter: Mörkedens Pepsie
Undan: Diana
Mankhöjd: 160 cm (växer fortfarande)
 
För mera info, kolla inlägget "Faktaspalten Pyret". 
//Maria
 
 

11 kommentarer

Sarah

24 Aug 2014 11:55

Vad fin hon verkar! Har ridit in flera unghästar, och har tänkt börja ta emot andras unghästar till inridning, så det är något jag är van vid och verkligen älskar. Har även en annan ung shirehäst, men då hon brukar blir halt letar jag efter ny häst, och jag tror Pyret kan vara den jag letar efter. Skulle jag kunna få ta henne på prov ett tag? :)

Svar: Ja, det blir jättebra! Jag skickar henne till dig imorgon, du får ha henne hur länge du vill! Men om du vill köpa henne på direkten kostar hon 12000 lp. //Maria
Tintin, Jill, Maria och Elin

Sarah

24 Aug 2014 19:54

Tack! Det blir jättebra! Tänkte ha henne på prov i två veckor om det funkar?

Svar: Ja, det blir bra! :)
Tintin, Jill, Maria och Elin

Agge

26 Aug 2014 22:06

Lite intresserad av Pyret! :) Hon kommer att få gå tillsammans med andra hästar i hagen och skötas om varje dag! Jag kommer kanske ta några föl på henne? Hon skulle få det toppen! Såg att Sarah har henne på prov och så men om hon bestämmer sig för att inte köpa henne så köper jag henne gärna!

Svar: Okej, jag mejlar dig om hon är ledig!
Tintin, Jill, Maria och Elin

Sofie

27 Aug 2014 15:19

Hej! Jag köper gärna Pyret,hon kommer att gå ute i en hage och ha tillgång att gå in i ett vindskydd varje dag förutom när hon rids eller borstas så står hon inne medans i stallet.

/Sofie

Svar: Du får ställa dig på kö, har två andra köpare som har förstatjing, men om hon blir ledig så säger jag till!
Tintin, Jill, Maria och Elin

Ida

31 Oct 2014 18:30

Hon är jätte söt, jag skulle vilja köpa henne men först låna hem henne och prov rida henne och prov sköta henne har 2 andra hästar som älskar att få nya vänner och träffa nya hästar, hon kommer att gå ut när hon vill och in när hon vill jag tror hon kommer gilla det speciellt på vintern när vi ska rida och leka i snön🐴🐴😃🐴🐴 ps. jag ÄLSKAR hästar.

Saga

29 Sep 2017 14:16

Hej! Har under lång tid letat en seriös och utvecklingsbar häst. Pyret verkar perfekt<3. Jag plockar gärna hem henne på direkten. Hon kommer få det super -så oroa er inte. Skickar 30 000 på en gång till er. Hon är klart värd så mycket. Kommer att använda henne mest som skogshäst. Vi har fina ridvägar och erbjuder motion varje dag. Hon får 2 snälla kompisar. Det blir min enda häst så hon får all tid hon förkänar. Sjukt söt. Och tack förresten för en jättebra blogg<3 Plockar hem henne så snart jag har tid<3<3

Saga

30 Sep 2017 21:24

Svar supergärna om det ser detta!<3 Och om hon inte är såld såklart<3

Saga

30 Sep 2017 21:40

Då ni verkar slutat med bloggen plockar jag hem henne direkt<3. Såå kär<3 Kram<3<3

Saga

30 Sep 2017 21:40

Då ni verkar slutat med bloggen plockar jag hem henne direkt<3. Såå kär<3 Kram<3<3

Saga

30 Sep 2017 21:41

Oj hehe. Skrev visst två gånger😄

Saga

05 Oct 2017 18:05

Tänkte att det inte var så shyst att bara plocka hem henne då hon säkert redan är såld. Kommer gärna och hälsar på henne någon gång iallafall.☺

Kommentera

Publiceras ej