Visst är det otroligt jobbigt med alla Flugor och Bromsar på sommaren!? Dem bits, flyger runt omkring en och är allmänt störande. Inte minst för hästarna. (Nu värkar det som att jag värkligen avskyr dem! Jag gillar dem inte, men de kan vara fina också.) Så idag skaffade jag mig två flughuvor till Sessan och Silver. Sommaren är visserligen slut snart, men ändå. Dem är mycket fina och det är skönt för hästarna också! Något jag rekommenderar!! :D
Jag kom också att tänka på Limpans fyra fina valpar som jag nu sålt. Jag hoppas att alla har det bra! Ni som har köpt en valp av mig får jätte gärna mejla eller kommentera. Skulle vara kul!
 
Det finns riktigt snygga flughuvor!
 
//Tintin

2 kommentarer

Lilly

15 Aug 2014 10:25

Ja, flugor och bromsar är verkligen störande. Men som du sa är dom fina också. Min ena lufthäst gjorde illa säg på grund av att hon får panik av bromsar så hon börja springa mot elstenglslet och på nåt sätt fastna hon med ena benet.

Svar: Jaa du, det är dem! Nej vad tråkigt o höra! Hon kanske kan ha flugtäcke på sig om hon inte redan har det? Det hjälper ganska bra! :) //Tintin
Tintin, Jill, Maria och Elin

Lilly

15 Aug 2014 10:26

Jag menade att flugghuvorna var snygga men råka skriva lite konstigt. Sorry!

Svar: Det är lugnt! ;) Jag förstod. :D //Tintin
Tintin, Jill, Maria och Elin

Kommentera

Publiceras ej