Jag har bestämt mig för att Sälja SeaStar. Jag har inte mycket tid för henne men hon behöver mycket omtanke och kärlek. Någon som kan rida henne och träna henne

SÅLD!      SÅLD!      SÅLD!      SÅLD!       SÅLD!      SÅLD!
 
SeaStar är ett sto av ''rasen'' kallblodig travare. Hon är 10 år och 147 cm i mankhöjd, D-ponny. Sessan är snäll och trevlig att hantera. Hon har inte trivits i sitt förra hem och var mycket orolig när hon kom till mig. Men nu har jag och Kim jobbat bort det mesta av det spända, man kan dock märka det vissa dagar. Sessan kan grunderna i dressyr och hoppning. Kan hoppa cirka 60 cm, men om man tränar kan hon nå högre höjder. Hon gillar också att ridas i skogen! Hon har tidigare varit travhäst men trivdes inte alls där! Hon blev mycket stressad och rädd. Jag skulle även tro att Sessan skulle kunna få fina föl och passa som avelssto!
Jag tycker att det är viktigt att hon får ett tryggt och bra hem!!
Om du vill ha mer info, kolla då SeaStars faktaspalt, i kategorin Hästarna.
 
Utrustningen medföljer i köpet. Det vill säga: Remontträns, innetäcke och regntäcke, zebragrimma + grimmskaft, flughuva och rockard med sele. 
Kostar: 45 000 luftpengar, och där ingår utrustningen. 
 
Kommentera om du är intresserad!
 

//Tintin
 
 
 

4 kommentarer

Einna

15 Aug 2014 15:31

Hej! Jag är intresserad av att köpa henne. Har stor erfarenhet av att utbilda osäkra hästar m.m.

Svar: Vad bra! :D Om du skriver en till kommentar och skriver i din mejladress (den visas ej för de andra läsarna) så kan vi höras av lite mer! //Tintin
Tintin, Jill, Maria och Elin

Elva

16 Aug 2014 10:28

hej skulle väldigt gärna köpa Sessan har goda kunskaper om både föl/unghäst träning och missbehandladehästar.

Svar: Okej. Nu var Einna först. Men om det blir så att hon inte köper Sessan så kontaktar jag dig! :) //Tintin
Tintin, Jill, Maria och Elin

Einna

16 Aug 2014 10:29

Ok!// Einna

Svar: Bra! //Tintin
Tintin, Jill, Maria och Elin

Ida

31 Oct 2014 18:37

Jag är jätte intresserad av att köpa sessan hon är jätte fin och söt, hon kommer att få det jätte bra hos mig, hon får gå ut när hon vill och vara inne när hon vill vi kommer att rida ut ofta,

Kommentera

Publiceras ej